Fabricant de echipamente pentru industria auto

Piesele de schimb sunt disponibile in mod regulat, operam in aceasta industrie de peste 10 ani, si furnizam asistenta regulata in baza garantiei sau post garantiei. As vrea sa adaug ca utilajele noastre sunt dotate cu un sistem de autodiagnostic la distanta. Putem de asemenea sa extindem perioada garantiei pentru utilajele vandute de la 24, 36 sau 48 luni.

Da, un consultant tehnic este disponibil mereu in timpul orelor de program. Programul de lucru este disponibil pe situl www.xton.ro

Da, echipam fiecare utilaj cu un kit de start.Pretul final include echipamentul complet, conectorii, adaptorii cat si agentul chimic si filtrele necesare pentru a face primele spalari.

Da, pretul include 1 zi de training la sediul nostrul central (de asemeni putem trimite un tehnician la dvs pentru training dupa o intelegere prealabila)

• Posibilitatea ca noi direct sa livram utilajul
• Outsourcing catre o companie de transport
• Ridicare personala cu notificare prealabila

• cash
• credit
• leasing atacttiv de 105% (cooperam cu toate firmele de leasing din Polonia)
• plata in avans: 10-30% din valoarea contractului, restul de plata inainte livrarii

Garantia standard de fabrica pentru aparatele XTON este de 12 luni. Este posibila extinderea garnatiei pana la 48 luni.Aceata optiune are un cost aditional.

Timpul standard de livrare este intre 2 si 6 spatamani din momentul semnarii contractului. Detaliile sunt discutate mereu individual cu clientul.

Uitlajul necesite un aparat de aer comprimat si a sursa de curent trifazica.

In setul care vin impreuna cu masina sunt incluse:
• setul de conectori si adaptoare pentru filtri
• adaptoare EURO5 si EURO6
• kit de start: agentul de curatare XTON DPF CLEANER + set de filtre
• trainig gratuit la sediul central al companiei
• suport tehnic on-line post vanzare

Costul total de regenerare a unui filtru DPF a unui autoturism de pasageri este de aprx 30 RON, in functie de gradul de contaminare. Costurile de regenerare a unui filtru EURO5 respectiv EURO6 fluctueaza intre 150-200 RON

Uitlajul DPF Master Flash lucreaza intr-un circuit inchis cu 4-stadii de filtrare de la 5 la 300 microni. Apa este schimbata cand nivelul de contaminare este vizibil,depinzand de: tipul de filtru regenerat (DPF / FAP / SCR / KAT)
– aditivii Adblue, Eolys
– gradul de contaminare
– capacitatea si suprafata filtrului de monolit,
– frecventa de filtrare a apei si pre curatarea
– sau filtru regenerat este inundat cu ulei (e.x: dupa o eroare la turbocompresor).
Intre 5 si 50 regenerari de filtre DPF.

Temperatura de uscare a filtrelor DPF Master Flash Professional este ajustabila in intervalul 70-100 ℃, in timp ce la uitlajul DPF Master Flash Professional Plus intervalul este reglabil intre 100-130 ℃. Acesti parametri asigura ca lichidul din filtru este complet evaporat.

Da, uscarea este necesara. Daca filtrul nu este complet uscat, masina va scoate fum pana cand tot lichidul va fi evaporat.

In functie de capacitatea rezervorului (PROFESSIONAL up to 210L, PROFESSIONAL PLUS up to 330L) Inaintea regenerarii adaugati:
– 50 ml concentrat – pentru un filtru al unei masini de pasageri
– 60-80 ml concentrat- pentu filtru ce camion(in functie de capacatitatea filtrului).
1L de concentrat

Detergentul folosit in curatarea filtrelor DPF este biodegrdabil si sigura pentru sanatate si mediu inconjurator. Filtrele folosite pe utilaj mentin apa curata. Deseurile reiesite din procesul de curatare sunt in norma regulamentelor de mediu.

  • filtre,
  • agentul activ de curatare XTON DPF CLEANER,
  • tuburi de silicon si garnituri.

    Toate consumabilele sunt incluse in oferta noastra in mod continuu.

Timpul total necesar regenerarii complete a unii filtru DPF prin metoda hidrodinamica depind de tipul de filtru si gradul de contaminare. Procesul standard dureaza intre 45 minute si 2 ore. In medie este nevoie de cca 60 minute.

Metoda hidrodinamica este cea mai eficienta. Aceasta metoda este bazata pe introducerea unui agent de curatare prin filtru DPF sau catalizator, sub o presiune adecvata si in cantitatea potrivita. (cest aspect este foarte important pentu ca o practica incorecta aici ar duce la desprinderea monilitului, stricarea chipului, sau blocarea capilalelor). Mai mult, in acest proces, camera de filtrare este incalzita treptat, detasand particulele cenusa si funingine in urma reactiei chimice si aruncadu-le afara.

 

Load More

Przewiń do góry