Lider de piață în domeniul echipamentelor de regenerare DPF

Publicat pe: 09 ianuarie 2023

DPF Master Flash Professional PLUS – mașina de curățare DPF numărul unu în clasament. Un echipament în care merită să investiți.

DPF MASTER FLASH FLASH PROFESSIONAL PLUS de la XTON – un dispozitiv conceput pentru regenerarea filtrelor de particule DPF / FAP / GPF / SCR / EURO5 / EURO6 și a convertoarelor catalitice utilizate la autoturisme, furgonete, camioane, vehicule de construcții și agricole. Se remarcă prin soluțiile sale inovatoare. Este conceput pentru a fi ecologic, intuitiv, ergonomic și cât mai eficient posibil, cu costuri de funcționare optime.

Certificat de calitate ISO.

Unitatea de regenerare a catalizatorului flash master DPF și a filtrului de particule de la XTON este singura de pe piață fabricată în conformitate cu cele mai înalte standarde de calitate ISO 9001:2015 și cu standardele de mediu ISO 14001:2015.

Sistem de filtrare în patru etape.

Filtrarea utilizată în DPF MASTER FLASH PROFESSIONAL PLUS în intervalul 100-3 µm este formată din 4 etape.

  • 100 µm – plasă filtrantă mecanică reutilizabilă,
  • 20 µm – un covor de filtrare realizat din țesătură nețesută, care este plasat chiar sub filtrul mecanic cu ochiuri. Funcția sa este de a reține contaminanții care au trecut prin plasă.
  • 5 µm – acesta este un filtru mecanic montat în fața pompei pentru a o proteja împotriva pătrunderii unor impurități mai mari care ar putea să o deterioreze.
  • 3 µm – cinci cartușe de filtrare cu șiruri de caractere adăpostite într-o casetă.

Datorită unui sistem de filtrare de ultimă generație, eficiența captării particulelor cu un diametru de 5 µm și mai mare este de 100%, iar pentru 3 µm este de 98%.

Uscarea DPF.

Uscarea DPF are loc în 4 etape.

Îndepărtarea excesului de apă cu ajutorul aerului comprimat.

Creșteți debitul de aer prin utilizarea unei turbine pentru a scăpa de particulele de lichid rămase.

Pornirea încălzitorului, încălzirea aerului la 130oC, evaporând orice lichid rezidual depus în porii monolitului.

Oprirea încălzitorului, răcirea DPF cu aer rece generat de turbină.

Utilizarea unui proces în mai multe etape asigură uscarea filtrului în proporție de 99%.

Măsurarea gradului de contaminare a filtrului înainte și după regenerare.

DPF MASTER FLASH FLASH PROFESSIONAL PLUS are un sistem de măsurare similar cu cel utilizat la automobile. Atât înainte, cât și după regenerare, sistemul măsoară diferența de presiune înainte și după DPF, care este exprimată în mbar. Parametrii obținuți sunt tipăriți sub forma unui raport de la o imprimantă termică instalată în unitate. Regenerarea corectă a DPF ar trebui să aibă ca rezultat o diferență de presiune ridicată. Valorile ridicate înainte și cele scăzute după curățare garantează că permeabilitatea filtrului este restabilită.

Capacitatea optimă a rezervorului

Rezerva de lichid din DPF Master Flash Professional PLUS are o capacitate de 275 de litri de apă. Acesta este un volum suficient pentru a regenera chiar și cele mai mari DPF-uri. Necesarul redus de apă asigură costuri de funcționare reduse, fără a sacrifica eficiența.

Dimensiunea camerei de curățare

Camera din DPF MASTER FLASH PROFESSIONAL PLUS, care măsoară 140 x 89 x 107 cm, a fost proiectată pentru a permite instalarea oricărui tip de filtru. Ușa etanșă împiedică contaminanții să iasă în exterior, iar ferestrele de inspecție montate în ușă oferă o vizibilitate excelentă în timpul controlului procesului.

Diagnosticare la distanță și actualizări ale mașinilor

Datorită utilizării unei interfețe Ethernet și a unui modul special pentru comunicare, putem efectua cu ușurință actualizări de firmware sau diagnosticarea funcționării mașinii, ceea ce scurtează semnificativ diagnosticarea unei posibile defecțiuni și repararea acesteia prin intermediul sistemului de la distanță.

Aplicație mobilă

Creată special pentru utilizatorii DPR MASTER FLASH ROFESSIONAL PLUS, aplicația pentru dispozitive mobile (smartphone, tabletă) face ca operarea mașinii să fie și mai intuitivă și adaptată la nevoile clienților exigenți. Aceasta permite controlul de la distanță al mașinii, al progresului acesteia, precum și al activității angajaților care efectuează regenerarea.

Automatizarea proceselor

Procesul de refabricare cu ajutorul mașinii marca XTON este automatizat și nu necesită un angajat suplimentar. Acest lucru face posibilă introducerea unui serviciu suplimentar în cadrul serviciului fără a crește forța de muncă și, prin urmare, fără a genera costuri suplimentare.

Detergent DPF CLEANER EXTRA POWER

Agent chimic pentru regenerarea filtrelor de particule prin metoda hidrodinamică.

Este eficient – 50 ml de detergent sunt suficienți pentru a regenera un filtru, iar 1 litru de DPF CLEANER este suficient pentru până la 20 de filtre;

Aplicarea directă pe filtru previne risipa. Nu există teama de a fi nevoiți să schimbați apa din rezervor și, odată cu ea, agentul chimic dizolvat în ea (așa cum se întâmplă în cazul concurenților) atunci când filtrul este foarte murdar.

Acesta are nevoie de numai 38oC pentru a fi complet operațional, reducând astfel semnificativ necesarul de energie electrică pentru încălzirea lichidului.

Are o formulă unică – datorită căreia deblochează canalele înfundate, îndepărtează murdăria din microporii cartușului, înmoaie murdăria comprimată, făcând-o mai ușor de clătit. Datorită densității, vâscozității și tensiunii superficiale, lichidul introdus în filtru împreună cu apa sub presiune adecvată elimină chiar și cea mai dificilă murdărie;

Este sigur pentru acoperirea catalitică a filtrului și nu lezează metalele prețioase;

Are o reacție inertă – asigură o performanță excelentă de curățare și este sigur pentru mediu;

Este biodegradabil – compoziția sa chimică specială înseamnă că se descompune 100% fără a afecta negativ mediul înconjurător;

Nu afectează în mod negativ sistemele sanitare – nu deteriorează garniturile de cauciuc, nu accelerează procesul de coroziune;

După curățare și uscare, stratul de acoperire a filtrului își recapătă calitatea de fabrică și nu rămâne lipicios ca în cazul altor produse de pe piață;

Filtrul nu este prea spumos în timpul spălării mașinii prin metoda hidrodinamică, ceea ce are un efect benefic asupra eficienței curățării și asupra funcționării corecte a componentelor mașinii;

Este sigur pentru sistemul de filtrare al aparatului – particulele aflate sub influența sa nu se aglomerează și nu cauzează înfundarea excesivă a filtrelor;

Are inhibitori de coroziune;

Protejează stratul de acoperire a filtrului – după regenerare, pe suprafața filtrului rămâne un strat protector subțire;

Are un miros neutru care nu afectează negativ confortul de lucru;

AVANTAJE ALE DPF MASTER FLASH PROFESSIONAL PLUS

Dispozitivul este intuitiv și funcțional – proiectat ținând cont de ergonomie și de confortul utilizatorului.

Are un design unic

Funcționează într-un circuit închis, într-un mediu umed, iar contaminanții sunt izolați de mediul înconjurător.

Permite măsurarea debitului filtrului înainte și după regenerare.

Un sistem de filtrare în mai multe etape reduce frecvența schimbării apei.

Presiunea, temperatura apei și temperatura aerului corecte permit cea mai mare eficiență de regenerare și sunt sigure pentru cartușul DPF.

Nu sunt necesare cunoștințe de specialitate pentru a opera dispozitivul

Este eficient să se permită serviciului să lucreze în două schimburi.

AVANTAJELE REGENERĂRII FILTRULUI ÎN UNITATEA DPF MASTER FLASH PROFESSIONAL PLUS

Restabilirea filtrului la performanțele sale din fabrică.

Creșterea puterii motorului.

Protecția altor componente ale unității (turbocompresor și sistem de injecție).

Nu arde funinginea în vehicul.

Restabilirea performanțelor filtrului după o ardere de serviciu eșuată.

Garanție de siguranță pentru acoperirea catalitică.

Regenerarea hidrodinamică cu ajutorul echipamentului și mediului de marcă XTON este sigură pentru oameni și pentru mediu.

Reducerea nivelurilor de combustie.

Etapele de regenerare a DPF. Cum arată curățarea hidrodinamică a DPF?\

Îndepărtarea filtrului.

Inspecția monolitului cu ajutorul unei camere de inspecție.

Deșurubarea/blindarea sondelor și a senzorilor.

Conexiune pentru furtun cu adaptoare dedicate.

Testul de contrapresiune/imprimare.

Aplicarea agenților chimici.

Procesul de curățare.

Uscarea filtrelor.

Măsurarea gradului de contaminare a filtrului după regenerare pe baza presiunii diferențiale/imprimare.

Instalarea filtrului vehiculului/adaptare la service.